Nespomínam si, kedy TA3 naposledy informovala o riešení nejakej sťažnosti na zasadnutí Komisii rozhodcov SFZ. V tomto prípade spomínaná komisia konštatovala, že rozhodca nepochybil. Apologetická správa televízie informuje o správnosti konania R. Trutza, ktorý je zhodou okolností zamestnancom a moderátorom televízie TA3. Ako je všeobecne známe, majiteľ tejto televízie je zároveň vlastníkom futbalového klubu ŠK Slovan Bratislava, ktorý zhodou okolností zvádza boj o titul práve so Spartakom Trnava.
V našich končinách sme si zvykli, že o body sa hrá nielen na ihrisku, ale aj za zeleným stolom. Táto utajovaná skutočnosť však prenikla na verejnosť, preto bolo potrebné do tohto boja o body zatiahnuť aj médiá, aby sa prostredníctvom nich zmenil imidž klubu k lepšiemu. TA3 prostredníctvom dvorného, jediného fúzatého, športového redaktora belasých zanietene informuje verejnosť o ich dobrej hre, výbornom výkone, húževnatosti až do konca, keď im rozhodca odpískal zaslúženú a víťaznú penaltu. Môže mať ešte nezainteresovaný divák iný názor, keď najobjektívnejšia televízia informuje o nezmyselnej sťažnosti istého klubu na ich zamestnanca, že im ovplyvnil zápas? Ani sa nečudujem V. Weissovi, prečo sa tak teší na veľmi zaujímavý a napínavý koniec tejto sezóny.
Všetci vieme, že Slovan Bratislava potrebuje nový futbalový štadión. Najlepšie národný. Hneď po voľbách sa k téme národného futbalového štadióna pre denník Šport vyjadril Dušan Čaplovič, že takýto štadión patrí na Tehelné pole, kde má svoju tradíciu, že najlepší model financovania je spojenie štátu, samosprávy a privátneho sektora. Pravdepodobne tým chcel povedať, že takáto národu milá a dosť veľká investícia nemôže finančne vyčerpať privátny sektor, keďže bude dennodenným užívateľom tohto niekoľkohviezdičkového štadióna. Z akútnej potreby výstavby nového štadióna na Tehelnom poli pre Slovan sa stáva štátny záujem, ktorý už začína ešte nevymenovaný predstaviteľ novej vlády v podstate riešiť. Prečo? Lebo TA3. Pred voľbami.
Spomínaný majiteľ poskytol Čaplovičovej strane dostatočne veľký priestor v predvolebných debatách, diskusných kluboch i politickej reklame, každú politickú udalosť komentoval aspoň telefonický hlas z ich centrály, keď sa nemohol dostaviť do štúdia žiadny z reprezentantov strany a to všetko pravdepodobne len kvôli tomu, aby si teraz mohol vypýtať „významnú pomoc" pri výstavbe štadióna pre nejakých 20 - 25 tisíc divákov. Veď čo je to oproti miliónu hlasov, ktoré im pomohol získať.
Poviem ti jednu životnú pravdu: ak chceš byť úspešný vo svete, musíš mať výborných moderátorov a redaktorov. Ostatní ti budú síce ustavične robiť problémy, ale televízia má aj tak vždy posledné slovo!